tisdag 12 juli 2011

Dålig uppdatering

Som ni märkt så har jag varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Det är olika saker till det som jag inte vill gå in på. Ibland är det så att jag kommer in i bloggtorka, men vem gör inte det.

I söndags var det ingen vidare dag på jobbet. När jag kom dit så hade det varit inbrott under natten. All tobak var stulen. Jag hade fyllt på i lördags eftermiddag, så det var inga toma fack. Stämingen var dämpad blad oss i personalen. Men det är ju inte så konstigt. Det viktigaste trots allt är att ingen blev skadad.
Både i lördags och i söndags så jobbade jag i affären och inte i badkiosken. Det var personalbrist i affären. Igår var jag tillbaks i kiosken igen.

Igårkväll var vi hemma till min svägerska och svåger för att titta på lillebror. Vilken söt liten kille. Han STAL verkligen mitt hjärta. Älskade  STORA Freya var på ett strålande humör. Hon spexade och busade. Det är en tjej som vet hur hon ska få en till att skratta. Vi får ju inte glömma bort henne bara för att hon fått en lillebror. Hon är lika mycket värd nu som hon var innan lillebror kom.

Idag har jag varit ledig och det har varit HÄRLIGT. Jag började dagen med en härlig sovmorgon. Strax innan lunchen datade jag tvättmaskinen. Tyckte att tvättkorgen började bli för full. I eftermiddag har vi varit ute och kört med caben. Det var hur underbart som helst att hänna vinden i håret. Vi tog en tur in till Ystad och stranden. Där åt vi en mjukglass. Efter det åkte vi till älsklingens föräldrar, där det bjöds på kaffe. Väl hemma igen blev det en promenad med hunden innan vi åkte och handlade. När vi kom hem startade vi grillen och jag gjorde hemlagade hamburgare. Så gott det var.

Nu sitter vi i TV-rummet och slappar.

Kram

1 kommentar:

  1. Hej hej...nu kikar jag in på besök =)
    Fräck header!!!

    Spännande o se din duk sen men sista varven är bra dryga ;*)
    Ha det så gott!

    SvaraRadera