lördag 9 juli 2011

Ändrade planer

Idag blev det lite ändrade planer för mig på jobbet. De första 2 timmarna var jag på min ordinadie arbetsplats, kiosken på badet. Efter de timmarna fick jag bege min upp till affären då där var personalbrist. Där var jag fram tills jag slutade. Kändes att det var ett tag sen jag var och jobbade i affäern. Det tog några kunder innan man kom in i arbetsuppgifterna. Jag fick även lära en tjej hur kassan fungerar. Kul när man får det förtroendet av chefen.
Det har varit en hektisk dag i affären. Inte blivit någon tid för en längre paus, men det har inte gjort mig något. För mig är det viktigt att min chef får avlastning. Tycker inte at hon sak behöva jobba 07.00-23.00 mån-sön. Hon är också värd at få lite ledighet. Visst så har jag fått kalla på henne när det varit något som jag inte klarat av själva.

Ikväll har jag tagit det lungt. Älsklingen hade tänt grillen lagom tills jag kom hem. Till kvällsmat bjöds det på flintastek, potatissallad och en grönsallad. Till det drack jag lite cola. Allt var smaskigt.
Nu sitter jag i soffan och slappar. Ska snart äta lite chips, titta på en Bond film. Kanske tar jag tag i min virkning under tiden.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar