måndag 18 juli 2011

Underbar dag!!!

Vilken underbar dag vi har haft. Strax efter kl 9 imorse så kom älskade Freya. Hon skulle vara hos oss medans mamma och pappa åkte med lillebror till Lund. Han skulle få undersökt blåsljudet på sitt hjärta. Till allas lycka så var blåsljuder borta.

När Freya kommit så gick vi en runda med Roy. Väl hemma igen tog vi en tur i trädgården. Ingen av oss kände för att gå in. När vi kommit in gick vi upp på ovanvåningen för att titta på lite tecknadfilm. Inget som intresserade lillan så värst mycket. Hon gick istället rundor här uppe och tittade efter katterna. Efter en stund försvann lillan och min älskling. Jag fann dom i sovrummet där Freya klappade vår ena katt. Efter en stund såg vi att lillan började bli trött. Vi tog upp henne i våran säng. Där somnade hon på mitt bröst. Så det blev även vila för oss vuxna. En timme vilade vi.

Efter lunch och en ren blöja packade vi bilen för att åka till mitt jobb. Där fick lillan göra sitt första bassäng bad och det gillades starkt. Hon gick rundor och stänkte vatten. Vilken lycka det var att få se en glad liten prinsessa. Det blev även lite fika på badet och ännu mera bad.

Efter badet gick vi och besökte en vän till oss. Där fick lillan prova på att hoppa studsmatta. Detta gillades också av Freya. Jag tror att hon har haft en rolig dag hos oss, för vi har haft en rolig dag med henne.



Våran goa lilla prinsessa!!!!!

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar