fredag 8 juli 2011

Slapper

Idag har det varit en riktigt slappe dag. Det började med att jag somnade i soffan kl 9 igårkväll. Det händer inte om jag inte är trött eller sjuk. När jag vaknade imorse så var jag lika trött som när jag la mig igår. Gick ner till köket för att äta lite frukost. Innan det fick katterna och fiskarna mat. Efter frukosten gick jag och la mig igen. Sov i omkring 2,5 timme. Var lite piggare när jag vaknade. Jag kände att idag fick det bli en slappedag. Vill ju vara fräsch och utvilad till jobbet imorgon.

Ikväll så har vi fått bilder på Freyas lillebror. Så söt han är, den lilla tjockisen. Jag kan inte säga vem han är likt. Tror nog att det drar mest mot pappa, men vi får titta närmre på det när vi träffar honom. Just nu så har han feber. Tror att det beror på att han svalde lite barnbeck (avföring) innan han föddes.

Nej, nu ska jag fortsätta att titta på friidrotten.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar