onsdag 13 juli 2011

Fullfart

Idag har det varit fullfart på mig. Det har inte varit mycket vila. Ända smolket i glädjebägaren har varit den envisa huvudvärken som inte vill ge med sig.
Jag har varit en sväng till Ystad i dag också. Hade en filmrulle åt mamma som skulle framkallas. Jag fick även inhandlat fermoner, som ska göra att vår ena katt inte kissar på olämpliga ställen. För tillfället har hon valt en matta som sin favorit.
När jag kom hem hjälpte jag älsklingen i trädgården. Det var lite visset som klipptes bort. Medans jag gjorde det grävde älsklingen upp en dött träd. Inget kul eller snyggt att ha ett dött träd i rabatten.
Väl inne igen fortsatte jag att vara flitig. Jag fick ett ryck att röja bland mina smycken och mitt smink. Nu ligger allt i ordning och sorterat. Frågan är bara hur länge jag kommer att hålla den ordningen ;) Jag känner mig själva så väl att det lätt blir stökigt om jag har det stressigt en morgon när jag ska lägga en make up. Medans jag röjde upp tog älsklingen tag i diskningen. Jo, toaletten fick sig även en rengörning när jag ändå var i farten.

Nu sitter vi i TV-rummet och tar det lungt. Det kan vi vara värda efter vår flitiga dag. Jag ska snart ta tag i min virkning. Ska försöka komma i sägn i rimlig tid, så att jag är redo för jobbet i morgon.

Innan jag avslutar för dagen tänkte jag bjuda på två bilder. Det är ganska så exakt 18 månader mellen bilderna. Bilderna tala för sig själva.


Januari 2011

Juli 2011





















Kram

1 kommentar:

  1. Åh vännen vilken skillnad :-) Så duktig du är! Jag kanske skulle göra detsamma ;-) Vi får se om jag hittar modet.... Kramis

    SvaraRadera