söndag 3 juli 2011

Fjällar

Nu är min hud på ryggen och bröstet snus torr, efter solningen i tisdags. Trots att jag smöjer in mig så har jag börjat fjälla. Inget kul för nu sitter jag stup i ett och drar skinn. Ja, ja som jag sagt tidigare "synden straffar sig själva". Det är ju helt och hållet mitt eget fel att jag brände mig i tisdags. Ingen tvingade mig att sola. Detta är baksidan med att ha känslig hud och att man slarvar med att använda solskydd.

Idag har vi tagit det lungt. Jag har tvättat lite, det mest ansträngande jag gjort idag. Älsklingen har gjort klart grinden till staketet och satt den på plats. Vi har vait en sväng till min svägerska och hennes familj. Där bjöds det på kaffe. Jag passade på att gosa med våran guddotter. Träffade henne iofs igår, men jag kan inte få nog av den lilla.

Nu sitte jag och tittar på TV. Ska snart ta tag i min virkning. Har en ledig dag till att njuta av.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar