tisdag 5 juli 2011

Ingen ork

Idag har jag ingen ork till att skriva något längre inlägg. Är helt slut efter en hektisk dag på jobbet. Har knappt fått sitta ner idag. Visst det är kul att ha att göra. Bättre det än att man känner hur LÅÅÅÅNG tiden är. Idag har jag kanppt haft tid att titta på klockan.

Kan säga att det var underbart att komma hem och bara sätta sig och slappa. Har hjälp älsklingen lite med dammen, annars har jag inte gjort så mycket. Det är helt underbart att sätta sig och ta det lungt. Tror nog att jag snart ska uppsöka en avsvalkande dusch, för det skulle jag verkligen behöva. Men innan det ska jag be älsklingen om hjälp med att "skrapa" av torr hud på mina axlar. Det är inget kul att ha all torr hus, som kliar extremt mycket. Men det är mitt eget fel att det blivit så här. Så är det när man solar förmycket och sen slarvar med att smörja in sig efteråt.

Nu blir det fortsatt slappande.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar