fredag 15 juli 2011

Inte en gång till

Natten tills igår var det tid igen. Jepp, det var ytterligare ett inbrott på mitt jobb. Det förra inbrottet var natten tills i söndags. Precis då som nu var det tobaken som var inkräktarnas mål. Jag tycker så otroligt synd om min chef. Hon hann knappt att hämta sig från förra inbrottet, innan det sker ett nytt. Hur mycket ska denna otroligt snälla kvinna behöva stå ut med??

Det två sista dagarna på jobbet har varit hur SEGA som helst. Det beror på det urkassa vädret som vi haft här i söder. Den "lediga" tiden har utnyttjats till att städa. Visst görs det dagligen, men ibland behövs det storstädas. Denna gången var det slushen (isdricka) som blev föremål för storstädning. Idag har vi fördrivit tiden med att göra toast. Nu ligger det en hel laddning av dessa i frysen. I eftermiddag har jag varit ensam i kiosken och det har inte varit mycket att göra för mig. Jag har haft min virkning med mig, så jag har fått tiden till att gå.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på TV.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar