onsdag 6 juli 2011

Ännu en dag..........

.............till ända. Det har även idag varit en stressig dag på jobbet, men idag har jag inte behövt vara ensam. Elle jo, det har jag de sista 2 timmarna, men då var det nästan inga kunder. Idag hade badet öppet länge till kl 19,30. Så jag började jobba kl 11.30. Inte för att det blev någon sovmorgon. Min kära arbetskamrat messade mig vid åtta tiden om att min börs var på jobbet. Tydligen så hade den fallit ur min väska igår. Det var inget som jag märk. Men jag skulle märkt det när jag skulle åka och handla. Tur var att älsklingen lämnat sitt kort hemma, så att jag kunde handla på det. Det var väldigt snällt av min arbetskamrat att messa mig, så att jag slapp få panik när jag upptäckt att börsen var borta.

Ikväll så sitter jag och älsklingen i spänd förväntan. Äsklingens lillasyster ligger på förlossningen. Hon har blivit igångsatt två dagar innan beräknad förlossningn pga havandeskapsförgiftning. Vi önskar henne och hennes sambo alla lycka på vägen. Tänk att lilla Freya 18 månader ska bli storasyster idag eller imorgon. Tycker att det inte var så länge sen vi fick se henne för första gången och nu är hon "stora" tösen. Vår goa lilla mys unge.

Nej, nu ska jag se slutet på Sveriges fotbollsmatch mot USA.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar