söndag 24 juli 2011

SEEEG

Idag har det varit en sån där seg dag. Tycker att klockan stått still. Inte blir det bättre av att det knappt varit några badgäster. Jag får skylla på vädret, för det har inte visat sig från sin bästa sida de senaste dagarna. Sen blir det inte bättre av att jag varit ensam i kiosken. Jag hoppas att det blir bättre imorgon. Då vet jag att jag kommer att ha sällskap fram till de 3 sista timmarna. Det bästa är att ta en dag i taget och att ha sysselsättning med sig om det skulle bli en "dålig" dag.

Ikväll har det inte blivit så mycket gjort för mig. Jag och älsklingen har varit iväg till affären, det är allt. Känner att jag behöver vila eftersom jag är jättetrött. Ja, ja jag jobbar en dag till sen är det 2 dagars ledigt.

Nej, nu ska jag fixa mig lite att dricka sen blir det TV tittande.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar