söndag 20 maj 2012

Utedag

Vilken underbar dag det varit. Vi har jobbat i trädgården under eftermiddagen. Det har varit arbete med dammen. Nu börjar vi ana hur det kommer att se ut när dammen blir klar. Mina fötter fick bada även idag, men denna gången vart det mycket skönare.




Medans vi jobbade på så passade jag på att njuta av solen också. Jag hade fått på mig min bikinitopp och jenas shorts. Min vita kropp bländade nog sambon, men han sa inget ;) Trots att jag gick så lättklädd under ett par timmar så har jag inte bränt mig. Vilket jag tycker är skönt. Jag bränner mig annars väldigt lätt.

Under tiden som vi jobbade på så jobbade tvättmaskinen på sitt håll. Insåg att älsklingen behöver rena kläder tills han åker iväg tidigt på tisdags morgon. Då ska han och chefen åka till Västerås på utblidning.

Den underbara utedagen avslutades med korvgrillning.

Så med andra ord så har jag/vi haft en härlig utedag med jobb och sol. Vi unnade oss även en fika ute vid dammen.

Kram

1 kommentar:

  1. Ser riktigt fint ut vad duktiga ni har varit! Skönt att likka i solen också det har varit riktigt varmt här hos oss i dag så jag kavla upp byxorna och hoppades på lite färg =). Stackare gud så hemskt aa jag har inte fått dumpling ännut och hoppas på att inte få det men jag kommer ju få det jag med säkert. Har du mycket problem med det? Nej jag får inte göra något som gör att jag tränar mina bukmuskler ska läkaren så det är bara lyda. Ja mycket händer ju både åt det bättre hållet och det sämre vill bara komma igång nu så man går ner mera! Kram kram

    SvaraRadera