torsdag 31 maj 2012

Inte nu igen

Det är 1,5 vecka sedan sen jag fick kortison i mina axlar. Den ena axlen är bra igen, men den andra har jag fått jävligt ont i igen =( Och inte kan jag få tag på min reumatolog imorgon, då dom inte har någon telefontid om fredagarna. Får snällt vänta tills måndag. Det är så trisat att jag ska behöva få en spruta till, men vad göra när man fått en ny inflammation.

Det har varit ytterligare en dag på jobbet som försvunnit i ett nafs. Har inte haft så mycket kunder, men det har varit många varor att packa upp och prismärka. Förhoppningsvis så kommer jag att ha mera att göra i gatuköket imorgon. Trots att det inte varit mycket att göra så har jag inte suttit ner så mycket. Detta har resulterat i att jag fått ihop ca 15400 steg idag. Det kan med andra ord bli många flera när jag har mycket att göra.

Nu ska älsklingen och jag titta på TV.

Kram

1 kommentar:

  1. Nej men stackare det låter ju inte bra!! Känner med dig såå. Oj vad många steg du gått duktigt där vännen, fasiken vad du är grym!! SV: Nej man blir ju helt chockad när man ser det, kan inte förtså hur det blev så eller jo visst kan man men det är ändå svårt. Ja jag kommer ju bli lika snygg som dig ju om det nu går, massa kramar <3

    SvaraRadera