tisdag 8 maj 2012

Gnäll fi**a

Idag är jag verkligen gnällig. Har så infernaliskt ont i min rygg. I morse så kunde jag knappt sätta den ena foten framför den andra. Det gjorde så ont i ryggen så fort det blev belastning när jag försökte förflytta mig. Jag fick näst intill krypa ur min säng och det var inget kul det. Denna j*vla smärta har plågat mig hela dagen på jobbet. Jag har mer eller mindre jobbat i slowmotion, men jag har inte kunnat göra jobbet på något annat sätt.

När jag kom hem från jobbet masserade jag ryggen med tigerbalsam. Sen tog jag fram min massagekudde för att fortsätta massagen. Så skönt det var, men det gjorde väldigt ont. Ska försöka få min älskling till att massera in tigerbalsam innan vi går och lägger oss, annars så får jag ta fram massagekudden igen. Har bara en jobbedag kvar innan tre lediga dagar. Så jag kan leva med ryggsmärtan på jobbet en dag till.

På torsdag ska jag förhoppningsvis få lindring för ryggen. Då ska jag på vattengympa och akupunktur. Jag lääääängtar så efter dessa behandligarna. Har jag fortfarande ont på fredag så får jag ringa till läkaren. Då har jag haft ont i tre veckor.

Nej, nu ska jag sätta mig bekvämt för ryggen och gosa med mina fytbenta älsklingar.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar