söndag 13 maj 2012

Smaskens

Vilken god smaskig kvällsmat mig älskling fixat till idag. När jag kom hem från jobbet stod han vid grillen och grillade hemgjorda hamburgare. Snacka om att det var gott. Hemgjorda grillade hamburgare är alltid godare än grillade köpeburgare. Jag har en älskling som är jätteduktig i köket. Han tycker om att laga mat och experimentera med smaker.

Dagen på jobbet har gått ganska så fort. Även om det inte har varit världens rusch. Kunderna har kommit och gått under hela dagen. Jag har gjort ett X antal kulglassar. Det märks att sommaren och värmen är på gång. Om inte annat så märker man det på glassfronten.

Nu sitter vi som vanligt om kvällarna vi vars en dator och häckar ;) Samtidigt så försöker jag hålla ett öga på TV:n. Inte för att jag ser på något speciellt. Det är mer eller mindre slö tittning på dumburken.

Nej, nu har jag inget mer vettigt att skriva om.

Kram

1 kommentar:

  1. Vilken snäll man du har =) Min är likadan han lagar alltid mat här hemma för jag avskyr det hihi. Längtar efter jag ska få börja äta igen. Kram

    SvaraRadera