måndag 21 maj 2012

Ensamt

Kommer att vara ensam hemma i två dagar. Min älskling åker hemifrån vid 2 tiden inatt. Han ska på utbildning i Västerås tillsammans med sin chef.

Imorgon förmiddag ska jag besiktiga vår ena bil. Efter det ska jag till reumatologen för att få kortisonsprutor i mina axlar. Förhoppningsvis får jag svar på mina blodprover som jag lämnade förra veckan. Vill ju veta hur mitt järnvärde ligger och om jag behöver sprutor för det. Efter lunch blir det vattengympa för hela slanten. Sen blir det hem för att mysa med mina fyrbenta älsklingar. Får ju massor med tid till det nu.

Idag har jag haft konstig ont i min urinblåsa. Det känns som den är på brisningsgränsen fast jag inte är kissnödig. Får hoppas på att det går över snabbt och att det inte är någon urinvägsinfektion. Tycker att det inte bör vara det, då jag dricker väldigt mycket vatten under dagarna. Tror att jag dricker omkring 3 liter vätska (ej kaffe medräknat) per dag.

Nu ska jag sätta mig och virka en stund innan jag tar ut Roy för sin kvällspromenad.

Kram

1 kommentar:

  1. Tråkigt att vara ensam vet hur det är Alex är jätte ofta på olika kurser (han är facklig) sist var han borta i hela 2 veckor trodde jag skulle dö hihi

    SvaraRadera