onsdag 2 maj 2012

Underbart

Idag har vädret varit hur underbart som helst och jag har jobbat. Jag har försökt att gå ut och pausa några gånger under dagen, för att få njuta lite av det fina vädret. Har hört att det ska bli sämre väder till helgen. Typiskt säger jag, för jag är ledig denna helgen. Jag får hoppas på att det inte blir så utan att solen kommer att visa sig från sin bästa sida.

Dagen på jobbet har gått ganska så fort och det är skönt. Det skulle varit ännu bättre om min rygg velat bli bra. Tror nog mest att det är musklerna som strular just nu. Men det är inte värre än att jag står ut. Har haft mycket mer ont tidigare än vad jag har nu, så det är ju positivt. Förutom ryggproblemet så mår jag bra och det är toppen =)

Ikväll har jag varit ute lite i trädgåren och njutit av värmen. Inte för att solen var framme, men det gjorde mig inget. Det var bara skönt att få varva ner ute efter jobbet. Älsklingen min höll på med lite fix i trädgården. Han gjorde ett stöd åt våran krusbärsbusken. Den började bli en aning stor och tung, så den orkade inte riktigt att hålla upp grenarna. Nu får busken den hjälp den behöver och förhoppningsvis så kommer grenarna inte att knäckas.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar