söndag 27 maj 2012

Jag gjorde det

När jag kom till jobbet halv 11 i förmiddags, så trodde jag att dagen skulle bli hur jobbig som helst och att dagen aldrig skulle ta slut. Men till min förvåning så försvan timmarna hur fort som helst. Fråga mig inte hur, men på något sätt så var klockan plötsligt 19 och jag fick köra hem.

Det var hur skönt som helst att ta sig genom dagen, fast jag inte trodde att jag skulle göra det. Jag har alltså haft att göra hela dagen. Vi har börjat förbereda inför öppnandet at badkiosken som sker på lördag. I år ska jag inte jobba på badet, jag stannar kvar i gatuköket. Jag har börjat att plocka ihop varor som ska ner till badet, samt börja steka hamburagre. Enligt miljö och hälsa så får det inte tillberedas någon rå mat i köket på badet, förutom mackor. Så jag har stekt närmre 60 hamburgare. Tror att jag kommer att drömma mardrömmar om hamburgarna inatt ;)

Nu sitter jag i soffan och är tötter. Funderar på om det ska bli tidig sängång eller inte. Detta blir kvällens stora fråga.

Kram

1 kommentar:

  1. Hej vännen och tack för alla dina fina kommentarer och förlåt för att jag inte svarat har varit så mycket här hemma nu när vi renoverat och Alexanders mormor och morfar bott hos oss inte en lugn stund har man fått på en vecka hihi. Hur gick det hos läkaren? Jag bor i kristianstad men är egentligen i från Stockholm, vet att skåningar inte gillar oss men jag är snäll hihi. Skulle vara jätte trevligt! Hoppas du mår bättre och nu ska jag sätta mig här och läsa i kapp på din blogg massa kramar till dig och tusen tack för dina fina kommentarer det värmer i mitt hjärta söta, rara du!

    SvaraRadera