torsdag 10 maj 2012

Inte världens bästa

De senaste veckorna har jag varit väldigt gnällig. Jag har inte skrivit världens bästa inlägg pga mitt gnäll. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för allt mitt gnäll. Men en sak kan jag säga det är inte kul att leva med smärta.

Jag har fortfarande ont, men jag står ut och det är det viktigaste. Att jag tar mig till jobbet det betyder att jag inte bryter ihop utan försöker vara positiv. Har nämligen fått höra av vissa att jag bara gnäller och inte är positiv. Dessa kommentarerna tog hårt på mig. Det känndes som att dom sparkade på en som redan ligger ner. Men efter att ha fått kräka ur mig så känns det bättre nu. Dessa människorna ska inte få knäcka mig.

Idag har jag varit på vattengympa och akupunktur. Det är veckans höjdpunkt. Kan säga att det gjorde inte alls ont med akupunkturen ;) Skämt och sido, det gjorde j*vligt ont, men ont ska med ont fördrivas. Det har annars inte gjorts så mycket från min sida idag. All fokus har legat på mina behndligar.

Nu sitter jag och min älskling vid våra datorer och "leker". Snacka om att vara asociala, men vad gör det ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar