måndag 14 maj 2012

Falla ihop

Ja, just nu så skulle jag kunna falla ihop och somna på fläcken. Vet inte varför jag är så trött, men vissa dagar är bara så. Inte blev det bättre av att tiden gått i snigelfart i eftermiddag på jobbet. Ett tag vart det så illa att jag bara skulle vilja skruva fram klockan ;) Inte har jag blivit piggare efter det jag kommut hem. Skönt med en ledig dag imorgon.

Imorgon ska jag på min älskade vattengympa. Det ska bli så skönt att få njuta i det varma vattnet. Just nu så mår mina leder ganska så bra, men det kan vända fort. Det ända som jag har problem med är en öm och inflammerad vänster axel. Men det är inget att hänga upp sig på, det kunde ha varit mycket värre. Sen så finns det dom som har det värre än jag.

Får jag tid och ork över så får jag nog veva igång tvättmaskinen. Känner att tvättkorgen börjar bli en aning full. Jag kanske planterar mina smultronplantor, som vi köpte i lördags. Eftersom jag inte tål jordgubbar så blir det smultron för mig.

Nej, nu ska jag se på CSI.

Kram

1 kommentar:

  1. Oh HERREGUD VILKEN SKILLNAD!!! Jag tar av mig hatten för dig vilken superkvinna du är! Grattis till dig att du valde att göra denna operation och jag blir verkligen inspererad av dig! 60 kilo det är ju jätte bra gud vad duktig du har/ är varit. Jag förstår att du gjorde operationen då blir väl svårare om man har några "extra kilon" kan jag tänka mig. Jo jag har haft tarmvred jag med "aj aj aj" säger jag bara. Men annars mår jag också jätte bra och detta är klart det bästa jag har gjort förutom som du skriver min man och mitt barn. Heja dig duktiga du! Tack för att du skrev och välkommen till min värld, kommer följa dig med massa kramar/ Sofia

    SvaraRadera