onsdag 30 maj 2012

Rusat iväg

Idag har timmarna på jobbet rusat iväg. Även stegen har rusat iväg. Har tyvärr inte haft någon stegräknare på mig idag. Ska försöka komma ihåg den imorgon. För som dagen varit idag, så har jag inte haft mycket tid till att sitta ner. Mina ben har pinnat på i ett. Förutom att jag pinnat på så har jag stekt hamburgare på löpande band. Tror nog att jag stekt omkrin 150 burgare. Det märks att badsäsongen drar igång på lördag. Det förvånar mig inte om jag drömmer mardrömmar inatt om hamburgarna ;)

Ikväll har jag hjälpt min älskling med att flytta ut se sista av fiskarna som skulle ut. Det var lite jagande i akvariet innan vi fick tag på dom som skulle ut. Nu är dom i dammen tillsammans med dom som vi tog ut i helgen.

Nej, nu ska jag varva ner lite innan det blir sängen för mig.

Kram

1 kommentar:

  1. Då tycker jag verkligen att ni ska enbart fokusera på dom, det som känns viktigast är det ni ska göra ju och som du säger att skaffa barn eller få barn är ju en omständig plötsligt kan man knappt göra något och egentiden försvinner det var jätte jobbigt för mig i börjar och fortfarande kan jag sakna det även fast jag älskar min son mest av allt! Kram kram

    SvaraRadera