tisdag 22 maj 2012

Stackare

Just nu så tycker jag så otroligt synd om min hund. Han vill knappt stödja på sin högra framtass. Jag får inte röra vid den för då ylar han i högan skyn. Jag har fått en tid till vetrinären i morgonförmiddag. Vill ju inte att han ska ha ont i onödan. Det blir inga långa promenader för honom, för det klarar han inte av. Jag märker på honom att han inte gillar det korta rundorna. Jag hoppas på att vetrinären finner vad som är problemet.

I dag har jag kännt mig så otroligt ensam. Har ingen att prata med, förutom djuren. Min älskling är i Västerår på utbildning. Han ringde för en stund sen för att berätta om vilken utsikt han har från hotellrummet. Han såg hur segelbåtarna kom förbi på Mälaren. Där blev jag en aning avis på honom.

Förutom vetrinären imorgon så ska jag vara barnvakt åt busungen Freya. Hon får följa med Roy och mig till vetrinären, men jag vet att det inte kommer att bli några som helst problem.

Nej, nu ska jag se till att djuren får kvällsmat. Sen ska soptunnorna också ut så att dom blir tömda imorgon.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar