torsdag 3 maj 2012

Sjukt trött

Värmen har verkligen tagit på mig idag. Då menar jag inte att jag solat och brännt mig. Jag har jobbat och det har verkligen varit stekhett i grillen. Det märks att jag inte är van vid denna värmen, men för mina ömmande leder är värmen helt underbar.

Vid tre halvfyra i eftermiddags kändes det som att jag bara tappade all ork. Blev hur trött som helst, skulle somna på studs. Tur att det inte var så mycket att göra för mig just då. Vid sextiden vaknade jag till igen och det var skönt. Nu börjar jag bli sådär trött igen, men det gör inget. Tror att jag snart ska gå och lägga mig så att jag är pigg och utvilad för morgondagens jobb.

När jag kom hem från jobbet så hade min älskling varit och köpt två nya koi. Vi har två sen innan, två guldfärgade. De som köpts i dag är vit gråa. Jag tycker att dom har fin täckning. Ska försöka ta en bild på dem, men det är inte det lättaste. Det är två snabba rackare.

Nej, nu ska jag se lite på Criminal minds sen sängen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar