fredag 11 maj 2012

Trädgårdsjobb

Ikväll har jag hjälpt min älskling med lite trädgårdsjobb. Han har gävt och jag har kört skottkärran. Nu börjar man se att det är en damm som vi håller på att gräva. Inte för att jag var till så mycket hjälp, men bättre det lilla än inget.

Kännr att akupunkturen igår gjort susen för min rygg. Har inte lika ont idag och det känns underbart. Nu hoppas jag på att denna kännslan håller i sig.

Dagen har bestått av slapp och lite fix här hemma. Nu är all disk undanröjd och man kan se att vi har ett köksbord ;) All reklam är nu slängd. Reklamhögen fylls på väldigt fort under veckan. Funderar ibland på att sätta upp en skylt om att vi inte vill ha någon reklam. Ja, jag får se hur det blir med den saken.

Nu sitter vi i soffan och myser. Dom fyrbenta ligger och sover gott lite här och där.

Skulle ha jobbat imorgon, men jag har tagit ledigt. Det ska bli skönt med en extra ledig dag tillsammans med mina älsklingar.

Nej, nu blir det mer slapp.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar