onsdag 30 november 2011

Orkar inte mer

Efter 2 dagar med intensiv huvudvärk, så orkar jag inte med den mer. Den fick mig att stanna hemma från jobbet idag och tyvärr så har det inte blivit bättre, snarare tvärt om. Jag VILL verkligen jobba imorgon. Men går det inte så går det inte. Jag får helt enkelt se hur det är imorgonbitti, inget jag kan veta nu.

Jag har verkligen försökt vila bort den envisa huvudvärken idag, men det har inte hjälpt. Men jag ska inte sticka under stolen med att det varit skönt att vila. Den lilla vilan det nu blivit, men jag har inte gjort något ansträngande och det är det som är det viktigaste.

Nu är det två år sen jag senast hade sådana här problem med min huvudvärk. Senaste gången så satt huvudvärken i i ca 2 veckor. Inget kul det, men jag vet inte hur jag ska bli av med den. Jag är noga med att få i mig mycket vätska i form av vatten. Maten tycker jag inte att jag slarvar med. Så det är inte mitt närings och väteske intag som gör att jag får sådana här problem med huvudvärken. Är den lika intensiv imorgon, så tror jag att jag ska ringa till läkaren, för så här vill jag inte ha det. Denna huvudvärk gör att jag inte kan sköta mitt jobb och det VILL jag.

Jag är så glad att jag har ett jobb att gå till och att det är ett jobb som jag verkligen ÄLSKAR. Jag kommer att göra allt som står i min makt för att kunna åka till jobbet imorgon. Vill inte svika mig själva, men viktigast av allt är att jag inte vill svika min chef och mina arbetskamrater. De får mycket mer att göra när de är en man/kvinna kort och det vill jag inte att det ska ha.

Nej, nu ska jag lägga ner mitt huvud mot en av kuddarna i soffan.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar