onsdag 9 november 2011

Små seg

Känner mig en aning seg idag. Har så varit hela dagen. Inte blev det bättre så jag fick en DUMPNING efter lunchen, med illamående, rusande puls och kallsvettningar. Tur att det gick över ganska så fort.

Dagen på jobbet har gått fort. Vi har haft att göra hela tiden. Det har skyltats om och prisats. Alltid kul när det kommer in nya varor. Trots att det är en liten butik, så tycker jag att vi har det mesta. Visst så kan man inte ha ett fullsortiment, men basvarorna det har vi.

Imorgon jobbar jag inte en hel dag. Jag och chefen ska på mässa i Malmö. Det är en matmässa och där bjuds även på ett gigantiskt julbord. Jag tycker att det ska bil kul. Tror att vi kommer att få många nya idéer för serveringen.

Nej, nu ska jag titta på Den stora matresan.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar