måndag 28 november 2011

Slöer

Ikväll är jag slöer och trött. Det ska bli skönt med en ledig dag imorgon. Känner att min kropp behöver det. Men det den behöver mest är vattengympa och akupunktur och det blir det imorgon eftermiddag. Det kommer att bli en underbart avslappnande eftermiddag.

Ikväll efter jobbet följde jag med till sjukhuset för att besöka svärmor. Märker att hon blir piggare för varje gång jag är där. Nu vill vi bara att hennes minne kommer tillbaks. Läkarna står rådvilla, för dom vet fortfarande inte vad det är som felar henne. Det är så ovisst för oss alla. Vi vill att hon ska bli frisk så att hon kan få komma hem.

Nu sitter jag och tittar på TV. Känner att ögonen börjar bli en aning tunga. Kanske tid att gå och lägga sig, men det får vänta en stund till. Vill umgås lite med min älskling först.

Kram

1 kommentar:

  1. Hallojsan Mari!
    Har inte glömt beskrivningen. Hoppas jag får till den med i morrn så kommer den =)
    Ha det gött o kram

    SvaraRadera