söndag 6 november 2011

Klart

Nu har jag äntligen gjort klart tentan. Skönt att ha det överstökat. Det gör att jag kan ängna mig åt min familj resten av söndagen. Jag har gjort vad jag har kunnat på tentan. Har svarat på alla uppgifterna, men om dom sen är rätt det vet jag inte. Får svar på det på tisdageftermiddag. Så nu är det spänd väntan fram tills dess.

Om en stund så ska vi åka till mina svärföräldrar på middag. Det bjuds på helstekt anka med allehanda tillbehör. Det ska bli väldigt gott. Är många år sen vi åt något sådand senast.

Under tenta fick vi besök av Freya, Hugo och deras föräldrar. Det var skönt att ta en lite fika paus, för att sen ta nya tag.

Nej, nu ska jag göra mig iordning.

Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får en biljett dit då :)
    Ska bli roligt att se det live och inte genom tvn.

    SvaraRadera