fredag 11 november 2011

Jag lever

Har haft datavila nu några dagar, men jag LEVER. Har bara inte haft lust/tid att sitta vid datorn. Dagarna har gått i en rasande fart, knappt så att jag hinner med.
Igår var jag och min chef på en matmässa i Malmö. Det var jättetrevligt och vi fick en del idéer till grillen/restaurangen. Nu ska vi sätta oss och diskutera hur vi ska gå tillväga. Mässan avslutades med ett julbord. Jag åt inte så mycket, min mage klara inte av förmycket av maten, samt att jag inte kan äta så mycket.

Idag har jag varit ledig och jag har städat och tvättat. Har även hunnit med lite shopping på Bo Ohlsson. Skulle BARA införskaffa en ny baddräkt, men det hade dom inte. Som vanligt så hamnar det massor av andra saker i kundvagen. Ja ja, inget av det var onödigt.

Ikväll har jag varit på handboll i Ystad. Första halvleken så mcyket mörk ut. Vi låg under i halvtid. Efter pausvilan (som var välbehövlig) så rasslade det till. Det verkade som grabbarna hade käkat taggtråd under pausen. Dom var ostoppbara och det resulterade med att vi vann.

Nu ska jag snart ta fram min massagekudde. Har lite ont i ryggen som ska utrotas. Bäst att ta tag i det innan det blir värre. Vill ju kunna jobba imorgon.

Nej, nu blir det massage.

Kra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar