lördag 12 november 2011

Trötter

Idag har det varit en trötthets dag. Skulle kunna sitta och somna på jobbet. Min chef har också varit trött. Ja ja, jag har klarat av min jobbdag utan några större problem. Det har varit att göra mest hela tiden. Medans jag har jobbat så har min älskling varit barnvakt åt älskade Freya. Jag bestämde att dom skulle komma till mitt jobb och äta lunch. Det var min chans att få umgås med Freya. Det var hur underbart som helst att ha dom där och det gjorde att min dag blev så mycket lättare.

Freya var fortfarande kvar hos oss när jag kom hem. Så kul det var att leka lite med henne en stund. Jag märkte på henne att hon började bli en aning trött. Men vilken nästa 2 åring är inte trött kring kl 19,30. Nu har hon åkt hem till sina föräldrar och här har blivit så tyst och tomt. Att en liten älskling kan sätta så stora märken hos en.

Nu sitter jag och tittar på Så mycket bättre. Ett jätteunderbart program. Jag tycker att alla gör så härliga tolkningar av varandra.

Nej, nu ska jag fortsätta att se på TV.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar