torsdag 3 november 2011

Bläääää

Ingen bra mat dag idag och det har resuterat till att jag ätit godis. Detta är helt och hållet mitt eget fel. Jag har ätit på tok för lite. Det är inte så att jag svullat i mig godis. Nä, jag har ätit några blitar. SÅ det är väl ingen katastrof på det viset. Jag har även druckit ett litet glas med cola, ca 2 dl. Detta är inte heller någon kattastrof. Bara jag inte tar med av godiset eller läsken ikväll, så är jag ganska så nöjd trots allt.

Dagen på jobbet har gått snabbt. Det har varit en del varor att packa upp. Tur det, för det har varit lite matgäster. Ja, vissa dagar är det så. Man kan inte äta ute varje dag. Förhoppningsvis blir det mer imorgon. Vi har redan börjat att få en del beställningar på vårat "Fredagsmy". Här kan man välja mellan plankstek eller fläskfilé med klyftpotatis, grönsaker och sås.

När jag kom hem hade älsklingen min gjort lasange. Vilket var hur gott som helst. Han hade ätit innan jag kom hem. Så medans jag åt bytte han vatten i vårat stora akvarium. Nu sitter vi båda vid våra datorer, samtidigt försöker vi att hänga med vas som händer på TV:n

Ha en fortsatt underbar kväll!!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar