torsdag 24 november 2011

Shopping

Idag har det hamnat lite nya festkläder i min garderob. Vill ha något nytt på mig när vi ska på julbord nästa helg. Jag beställde lite kläder på ELLOS i måndags. Det är dessa som nu finns i garderoben.



Jag har även varit en sväng till Bo Ohlsson ikväll för lite mer shopping. Där blev det ett par svarta glansiga stuprörbyxor, en beige siden topp och en svart kofta. Till detta så har jag tänk använda skorna från ELLOS. Tror att det blir en kanon bra kombination. Ni får bilder på det vid ett senare tillfälle. Väntar även på en beställning får HM. Så nu har jag lite att välja på inför kommande fester. Här är det jag väntar på från HM:



Till detta kommer jag att ha en svart kavaj som redan finns i garderoben.Kan säga att jag ser fram emot kommande partyn.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar