lördag 4 augusti 2012

Utslagen

Sitter nu i soffan och slappar. Är mer eller mindre helt utslagen, efter en hektisk dag på jobbet. Det har varit att göra hela tiden, ibland mer och ibland mindre. Periodvis så har det stressat. Jag klagar absolut inte, för jag tycker om att ha att göra hela tiden.

Igår hade jag en underbar eftermiddag i norra Skåne. Var och hälsade på en kär vän som jag inte sett på alltför många år. Vi hade en jättemysig eftermiddag. Det var mycket som skulle avhandlas, för det har ju hänt en hel del på dessa åren. Vi hjälptes åt att laga lunch, som blev en smaskig köttfärssås med pasta.

Visst så var det jobbigt att sitta och köra så långt som jag gjorde igår, men det var värt det. Tror att jag körde omkring 18 mil tur och retur.

Nej, nu ska jag luta mig tillbaks och njuta av mitt kaffe.

Kram

1 kommentar:

  1. Du får gärna lägga in mitt syskonfoto här om du vill det

    SvaraRadera