tisdag 28 augusti 2012

SUCK

Att man inte ska få må bra någon gång? Nu är det mina axlar som strejkar och jag använder dom dagligen på jobbet. Nu får jag göra mina arbetssysslor långsamt för att det inte ska göra alltför ont. Smärtan hindrar mig inte ifrån att jobba den gör bara att jag är långsam och lite grinigare. Nu hoppas jag på att smärtan försvinner snabbt annars så blir det till att ringa till reumatologen.

Idag har det varit storkok på jobbet. Vi har gjort biffstroganoff och chili con carne. Nu ska allt packas i portionspåsar för att sen frysas ner. Det har varit skönt att vi varit två som jobbat i köket. Så kommer det att vara hädan efter =) Alltid skönt att ha någon att jobba med och någon att snacka skit med. Nu kommer arbetsdagarna att bli så mycket roligare.

Fortfarande så har det inte hänt något på bebisfronten i akvariet. Vi väntar med spänd förvänta, för vi vet ju inte om äggen är befruktade. Skulle det bli något så ska det hända inom det närmsta dygnet. Det är bara till att vänta och se.

Nej, nu känner jag hur tunga mina ögon börjar bli. Får nog snart börja tänka på att uppsöka sängen.

Kram

1 kommentar:

  1. Oh jag lider med dig! Gud vad jobbigt stackare, hoppas det blir bättre!
    SV: Oh fy då förstår jag att du håller dig på avstånd hatar getingar för ont som fan gör det också. Ja nu är jag varm! Tack för att du gillade mitt inlägg! Massa kramar <3

    SvaraRadera