tisdag 14 augusti 2012

Solstråle?!?

Nja, idag kan man inte påstå att jag är någon solstråle. Har varit så jävla irriterad hela dagen. Inte blev det bättre av att jag behövde skrika som en galning för att få hjälp, trots att personen stod några få meter ifrån mig och inte gjorde något. Det är inget kul när det blir så. Personen ifråga blir själva jävligt lätt sur och irriterad om denne inte får hjälp när denne behöver det. Jag hoppas på en bättre dag imorgon.

I eftermiddag/kväll har jag varit och jobbat på badet. Det var så skönt att komma ifrån irritationen och få annat att tänka på. De timmarna jag var där gick så otroligt fort. Det är så kul att få jobba där någon gång då och då. På ett sätt så laddar jag batterierna när jag är på badet, fast där kan vara hur jävla stressigt som helst.

Nu sitter jag tröttare än tröttast i soffan. Tror att det blir en tidig kväll för mig. Jag hör hur min älskling håller på att flytta på bilarna på garageuppfarten, vet inte varför men jag bryr mig inte.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar