tisdag 21 augusti 2012

Ledig dag

Idag har jag varit ledig och det har varit välbehövligt för kroppen efter helgen. Började dagen med att chocka mig själva. Jag vaknade strax innan kl 7. Försökte somna om men det gick inte, så jag steg upp. Inte så här tidigt man vill stiga upp på sin lediga dag.

Efter frukosten så satte jag mig framför TV:n och laddade ner Dallas. När jag sett det gjorde jag mig i ordning för att åka och lämna blodprover. På vägen hem passade jag på att handla lite.

Resten av dagen har spenderats åt tvättning och undanröjning. Hade insett att jag hade mycket i pappetsväg som kunde slängas. Skönt att ha det gjort. Mellan varven har jag stickat.

Till min stora förvåning så har jag inte vilat något, trots min tidiga morgon.

Idag har jag varit godisfri i tre veckor. Har inte stött på några större problem, vilket är underbart. Hoppas att det fortsätter på detta viset. Jag vill verkligen försöka bli godisfri för alltid. Det är även två månader sen jag drack läsk senast. Detta har jag inte saknat något. Har till och med problem med att dricka kolsyrat vatten. Tycker inte att det är gott, då kvittar det om det är smaksatt eller inte. HEJA MEJ!!!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Låter som en väldigt bra dag!
    Oh vad du är duktig heja, heja dig detta klarar du utan några problem hjärtat vad bäst du är!! Massa kramar <3

    SvaraRadera