torsdag 23 augusti 2012

Helt underbart!!!!

Vilken underbar dag jag haft. Det beror på att mitt huvud och jag är vänner idag =) Har inte haft det minsta bankande innaför pannbenet och det är sååååå underbart.

Dagen på jobbet har gått fort. Jag har fått gjort en lasande påbörjat biffstroganoff och skrivit en massa skyltmaterial. Jag tycker det är extremt kul att sitta och texta skyltar, så jag för det mer än gärna. Har fler skyltar kvar att skriva =) Imorgon är sista jobbedagen för denna vecka, sen blir det lite nya tider att jobba efter. Jag kommer att börja tidigare så jag får på det viset komma hem tidigare till mina älsklingar och det gillas.

Nu sitter jag somvanligt i soffan och slappar. Ska snart ta rag i min stickning och fortsätta titta på filmen på sjuan.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar