torsdag 9 augusti 2012

Torsdag

Oj, oj vad dagarna går fort även om det ibland inte känns så. Tänk att det redan är torsdag idag. En dag till att jobba denna veckan. Det ska bli så skönt med en ledig helg tillsammans med mina älsklingar.

Dagen på jobbet har varit bättre idag än igår både kroppsligt och jobbmässigt. Har haft att göra hela tiden och det gör att dagen går fort. Det är så skönt det och då slipper man att titta på klockan hela tiden och räkna timmarna innan man slutar. Ska inte sticka under stolen med att jag har varit en aning irriterad på jobbet, vill inte gå in på vad. Efter att få ha pratat av sig så blev det bra igen ganska så fort. Det är så skönt att få kunna lägga det bakom sig och bli på gott humör igen.

Nu sitter jag nyduchad i soffan och slappar. Tittar som vanligt på OS, det är min drog just nu. Får man inte träna så får man se på sport.Till detta så mumsar jag på lite hemgjorda popcorn. Det är det "godis" som jag får äta.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar