torsdag 2 augusti 2012

Abstinens?!?!

Jag undrar om jag redan fått det. Jag har en sådan konstig huvudvärk. Ja ja, det är inget jag dör av men det är irriterande. Har ännu inget godissug, men dagen har många timmar kvar. Det kan hända mycket på dessa timmarna. Men vilket fall som helst så SKA jag INTE äta något godis.

Jag har inga planer för dagen. Kommer att ta det lugnt och bara slappa. Efter gårdagen på jobbet är det skönt att vara ledig. Har lite ärenden att fixa på byn, men inget annat som är ansträngande.

Imorgon kommer jag att vara på språng hela dagen. Ska åka till norra Skåne och träffa en kär vän. Denna vän vill vara anonym och det accepterar jag. Innan den trippen blir det ett läkarbesök. Bara den sedvanliga besiktningen ;)

Nej, nu ska jag mysa med min gamla katt. Hon ligger här sidan om mig och spinner för fullt. Mattes lilla mys pysa.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar