måndag 13 augusti 2012

Inget vettigt

Idag har jag inget vettigt att skriva om. Det har varit en lång och händelselös dag på jobbet. Vissa dagar är sådana verken man vill det eller ej. Men dagen tog till slut slut. Är nu hemma hos mina älsklingar. Jag sitter i soffan och min älskling sitter vid skrivbordet. Framför oss har vi våra datorer. Detta är kvällens nöje för oss ;) Jag ska snart hugga tag i min skål med ny poppade popcorn, YAMMI. Blir nog lite stickning också.

När det är sådana långa och tråkiga dagar, så är det väldigt lätt att sno åt sig en godisbit. Men jag har inte gjort det. Är så stolt över mig själva att jag nu inte ätit godis på 13 dagar. Det är inte rekord för mig, men denna gången så SKA jag klara mig utan godis. Hur underbart är det inte att klara sig utan godis?!?! Vad gör jag inte för att min magsäcksförminskning inte ska vara ogjord. Vill visa en gång för alla att jag inte ska bli överviktig igen. Mitt godis stopp är helt och hållet för hälsans skull.

Nej, nu stänger jag ner för kvällen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar