onsdag 29 augusti 2012

2 kg

Det är vad jag gått ner sen jag slutade äta godis/chips. Känns så otroligt skönt att bli av med dessa kilona. Nu är jag ett steg närmre min drömvikt som ligger mellan 60-65 kg. Det blir till att ta 1 kg i taget och vara nöjd med det lilla. Den vikten som jag har nu gör att jag har BMI 24,9 och räknas som normalviktig. Det känns så skönt att veta att jag kommit på rätt sida på BMI skalan. Nu ska jag förhoppningsvis inte komma över till övervikt igen. Jag ska göra allt som står i min makt för att hålla mig normalviktig.

Våra diskusar blir tyvärr inte föräldrar. Alla äggen är nu borta och vi kan inte se ett enda yngel hur vi än tittar in i akvariet. Det var inte helt oväntat att det skulle bli såhär, det var ju första gången som dom la ägg. Vi får hoppas på bättre lycka nästa gång.

Kram

1 kommentar:

  1. Oh vad härligt, riktigt bra jobbat vännen!!
    SV: Håller helt med dig för det är verkligen en livsförändring och även en risk i säg att bara operera jag anser att det är dumheter att detta blivit ett trend. Alla gör det ju nu för tiden!? Jag förstår verkligen inte och det gör mig så arg för det är dom personerna som gör att man måste köa så länge.
    Massa kramar <3

    SvaraRadera