onsdag 8 augusti 2012

Skit dag

Det har varit en skit dag både jobbmässigt och kroppsligt. Ja, jag har lärt mig att alla dagar inte kan vara på topp. Dagen på jobbet har gått i slow motion. Inte har den blivit bättre av att mina tarmar strejkat. Behöver inte gå in på det något närmare, mer än att det är jobbigt när det händer på jobbet. Av någon anledning så får jag så infernaliskt ont i benen när jag har haft problem med magen. Förstår inte varför det blir så. Det är väl till att gilla läget på den fronten.

När jag kom hem så fick jag sätta igång en maskin med tvätt. Hade fått några fula fettfläckar på min jobbetröja idag. Ville inte att det skulle få bita in förmycket i tröjan. Så hag passade på att få tvättat lite annat också. Hade en del kläder som låg i tvätthögen. Nu är det en maskin mindre att tvätta till helgen.

Annars så har det inte hänt så mycket idag. Jag har INTE haft något godissug över huvudtaget. Det är så skönt att det hållit sig på avstånd. Det skulle ju vara så lätt att det varit tvätom med tanke på att det varit en skit dag förövrigt.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta igång TV:n för att se slutet på handbollsmatchen. Var övertygad om att vi skulle vinna över Danmark. Så skönt det var att jag fick rätt. Nu ska vi spela semifinal på fredag mot Ungern. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att gå vägen då också.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar