söndag 5 augusti 2012

Full rulle

Ja, idag har det också varit en dag med full fart på jobbet. Jag och Sofia som jag jobbat med har haft att göra hela tiden. Det har varit så mycket att göra att Sofia nästan inte fick någon mat i sig. Hon tyckte att det var viktigare att jag fick något i min lilla mage. Snacka om att hon är snäll och att hon tar hänsyn till att jag gjort min GBP. Efter mycket om och men så såg jag till att hon fick gå iväg och äta, för även hon behöver mat.

Nu kan jag avslöja vem det var som jag besökte i fredags. Jag var i Hanaskog och besökte min lillasyster. Vi har inte setts på 10 år. Jag vill inte gå in på varför det dröjt så många år. Det är något som bara berör henne och mej.

                                                        Så här ser vi ut tillsammans.

Som jag skrev igår så hade vi en helt underbar eftermiddag. Nu får jag verkligen hoppas att vi får träffas snart igen. Det ska inte behöva gå 10 år.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen innan det blir till att krypa ner under täcket.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar