torsdag 2 augusti 2012

Slappedag

Så slapp jag varit idag. Det har inte gjorts så många knop. Det lilla som jag gjort idag har inte varit så ansträngande. Även som jag slappat så har svetten runnit av mig. Värmen har varit så äckligt klibbig idag. Det är fortfarande varmt och klibbigt. Får nog ta en kall dusch innan jag lägger mig.

Godismässigt så har det varit en bra dag. Har inte haft något sug, trots att jag varit ledig idag. Det är då som jag äter mest godis. Fast att jag varit i affären så traskade jag förbi allt vad godis heter utan att titta på det. Jag var så fokuserad på att ta det som jag skulle ha, grönsaker och bröd. Visst så slank det ner en Vitamin Well dryck i min korg. Den ska jag ha i bilen imorgon när jag åker norr över. När jag var ute på byn, så blev det till att hämta ut lite migrän mediciner. Fick förnyat de recepten igår.

Nej, nu ska jag börja ladda upp inför Sveriges handbolls match som startar om 25 min.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar