fredag 17 augusti 2012

Fredag

Vad veckorna springer iväg. Tänk att det redan är fredag. Tyckte att det var måndag igår.

De sista två dagarna har inte varit de bästa. Igår hade jag en sådan dunkande huvudvärk. Det var så att jag ogärna ville röra på huvudet. Jag vilade ganska så mycket för att inte göra det värre. Idag har det varit mycket bättre. Huvudvärken har varit näst intill obefintlig jämfört med igår. Så idag har jag fått gjort lite om än det inte gått i något väldans tempo. Bättre det än att göra så att huvudet dunkar mer än dt gör.
Jag tror att det är den fuktiga tryckande värmen som gör att jag får sådan huvudvärk. Vet att den inte beror på värskebrist då jag dricker 2-3 liter vatten per dag.

Det har varit skönt att ha varit ledig igår och idag, med tanke på hur jag mått. Vädret har varit toppen, men jag har inte vågat att vara ute och njuta av solen. Det skulle bara gjort saken värre.

Nu sitter jag och tittar på friidrott. Skulle nog vara ovanligt om jag inte gjorde det ;) Ska försöka komma i säng i rimlig tid ikväll. Vill vara pigg och utvilad inför min start av jobbehelgen imorgon. Skulle gärna vilja vara hemma med min älskling. Han ska vara barnvakt åt Freya. Visst så får jag träffa henne, då hon ska sova över hos oss.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar