lördag 25 augusti 2012

Inget gott

Idag har vi varit på vift upp till norra Skåne. Vi var och besökte en god vän som vi inte träffat på länge. Alltid lika trevligt att träffa honom. På vägen hem stannade vi till vid en affär som bara säljer godis. Kan säga att det luktade inte gott inne i butiken. Det var en så söt och äkligt sliskig doft som fick mig näst intill till att bli illamåeende. Att min älskling köpte godis gjorde mig inget. Jag blev inget sugen på det, snarare tvärt om =)

Imorgon så har vi planer på att låna lilla Freya, för att åka på en gratis konsert för barn. Vi tror att hon skulle uppskatta det, då hon älskar musik och att dansa till den. Nu hänger allt på vädret då konserten är utomhus. Så vi hoppas på att det inte regnar, för då blir det inget. Ingen av oss vill bli blöta och sen sjuk ovanpå det.

Dagen på jobbet igår gick fort. Jag satt och textade mina skyltar, som jag ännu inte är klar med. Det är ganska så många som ska skrivas, men det gör mig inget. För som jag skrivit tidigare så tycker jag om att texta. Skulle gärna vilja gå en kurs och lära mig det bättre, men det finns det inte tid till.

Nej, jag tror nog att jag ska fixa till mig lite kaffe så att jag orkar hålla mig vaken en stund till. Vi har planer på att se Iron Man 2 och den slutar inte innan kl 12 inatt.


Så här såg jag ut när vi var på vift.

Kram

1 kommentar:

  1. Härlig dag och hoppas det gick bra och att det inte regnare. Vad fin du är på kortet!

    SV: Jag är väldigt förtjust i sovmorgon men det går inte när man har en lite herre som vill gå upp innan solen stigit upp haha. Oh vad jobbigt att ha det så! Förstår att det kan vara en "sex tjuv" eller vad man säger. Lider med dig hjärtat! Massa kramar <3

    SvaraRadera