onsdag 22 augusti 2012

Bank bank

Ja, det är så det känns i mitt stackars huvud just nu. Såhär har det varit hela dagen. Jag tror att det beror på väderomslaget och att det är åska i luften. Hoppas på en snar bättring, då det inte är kul att jobba med ett dunkande huvud. Detta är inget som jag går och gnäller över på jobbet. Nu tillhör det venligheten att jag har skallebank, så jag är van.

Dagen på jobbet har gått ganska så fort. Har varit iväg och gjort ett ärende åt chefen idag. Fick även sluta lite tidigare ikväll, men det var bara för att jag skulle åka och handla för morgondagen, så att chefen slipper det. Inhandlingen gick fort, så jag var hemma innan jag skulle ha slutat. Inte illa det ;)

Annars så har det inte hänt något att rapportera om sen jag skrev igår. Nu ska jag titta på Roomservicie.

Kram

1 kommentar:

  1. Oh stackare, vet hur det är har väldigt mycket ont i huvudet nu efter operationen, ett pris man tyvärr måste betala. Massa kramar hoppas det blir bättre när vädret bestämmer sig =).

    SvaraRadera