onsdag 18 juli 2012

Underbar dag

Vilken underbar dag jag haft.
I förmiddags var jag iväg och handlade hem det sista inför morgondagen. På hemvägen såg jag det var öppet hos massören, så jag stannade till där. Kom ut med en tid till måndag. Ser fram emot det. Medans jag var iväg så hade jag en maskin med tvätt igång.

Efter att ha packat in maten i kylen och skafferiet. Innan jag åt lunch så hängde jag ut tvätten. Efter lunchen så åkte vi och Jonas (hund) för att hämta mina svärföräldrar. Färden gick vidare mot Ystad. Vi stannade vid stranden. Tog en liten promenad innan vi fikade gott på Jakten. Medans vi fikade tuggade Jonas på ett tuggben. Efter fikan blev det en promenad på Samdskogens camping.

Hemma igen så vilade vi en lien stund. Jag hade tendens till huvudvärk. Den var bättre efter vilan.

Nu ikväll så har Jonas åkt hem. Det har blivit så tomt efter honom. Vi har fått till i uterummet. Med förhoppning om att kunna sitta ute imorgon.

Älsklingen min byter nu vatten i lilla akvariet. Jag har fått in lite ren tvätt i garderoberna. Sitter nu och smuttar på en mojito och tittar på TV.

Ni få ha en fortsatt underbar kväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar