tisdag 3 juli 2012

Ännu en dag..............

.......med full rulle på jobbet. Efter 6 i kväll blev det lite lugnare, så då hann jag med att äta i lugn och ro. Fick även fyllt på kylen med lite fricka, samt skrivit några skyltar till butiken.  Visst så har jag hunnit med att äta innan under dagen, men då har det fått bli på stående fot. Det är ut att jag inte hade någon varm mat då. Jag hade gjort en köttbullsbaugett, så den var enkel att äta på stående fot. Men som jag skrev igår, så älskar jag när det är mycket att göra på jobbet. Det får tiden att gå så mycket fortare. Man har inte tid att titta på klockan.

När jag kom hem så hjälpte jag min älskling lite i trädgården. Det var några tomatplantor som behövdes bindas upp, så att dom inte knäcks. Ja, det är vad jag gjort efter jobbet. Nu sitter jag som vanligt i soffan och tittar på TV. Detta är mitt sätt att koppla av efter en fartfylld dag.

Innan jag åkte till jobbet så var jag och köpte ett par nya tofflor att ha på jobbet. Kännde att mina fötter och framför allt min rygg med hövde något nytt. Så här efter en första dag på jobbet så har jag mindre ont i ryggen än vad jag brukar har efter en dag på jobbet. Hoppas att det fortsätter på detta viset. Men visst, jag tror inte att tofflorna kommer att bota min rygg helt. Men det kan ju inte bli sämre än vad det varit. Fötterna känne heller inte lika trötta som efter en dag instängda i gympa dojjor. Dom luktar mindr också ;) Det beror nog på lufthålen i tofflorna.

Nej, nu ger jag upp för kvällen.

Kram

2 kommentarer:

  1. Skönt att det känns bättre med nya tofflor.. Skor är A och O när det gäller ryggsmärta... rätt skor underlättar och fel skor gör den dåliga ryggen sämre...

    SvaraRadera
  2. Inte lätt att kommentera här, texterna man ska fylla i är oläsliga så det tar 5-6 försök innan man lyckas få iväg kommentaren

    SvaraRadera