torsdag 5 juli 2012

Frustrerad

Just nu är jag jävligt frustrerad. Försöker att skapa ett konto på TASSIMOS hemsida, men det går inte. Dom påstår att mitt serienummer på min maskin redan är använt. Detta tycker jag är konstigt, så jag kommer att ringa dem imorgon. För som det är nu så kan jag inte använda min bonuscheck på 200 kr. Jag fattar inte vad det är som gått fel, grrrrrrrrrrrrrrrr.............

Idag har jag haft en lugn dag. Ringde till gyn i Simroshamn, men dom bara skickade mig vidare till Kristianstad. När jag väl fick tag på dom, så kunde dom inte gör något. För enligt dom så beror mina blödningar på mina p-piller. Blödningarna är en vanlig biverkning, men dom kommer att gå över förr eller senare. Jag hoppas på förr. Förra gången jag hade dessa pillerna så var biverkningen att mina blödningar helt försvann. Det är därför som jag ville prova dom en gång till. Jag ger pillerna en chans till.

Jag har inte gjort så mycket idag. Det har varit de vanliga sysslorna, diska och laga kvällsmat. Det har varit så skönt att bara ha en slappedag. Min kropp har behövt det pga blödningarna. Dessa har gjort att jag börjar få blodbrist igen. Nog med gnäll om det.

Jag har inga planer för morgondagen. Skulle varit bra om jag tog mig en dans med snabledraken, för våra golv börjar se för jävliga ut ;) Ja, jag får se vad jag känner för imorgon. Den dagen den sorgen. Tror kanske att jag ska försöka veva igång tvättmaskinen, innan det blir översvämning i tvättkorgen.

Ikväll har vi flyttat våra fiskar i det lilla akvariet. Vi såg att det började att läcka lite vatten. Tur att vi såg det innan det hände något mer allvarligt. Nu är de "små" fiskarna i vårt stora akvarie. Jag hoppas på att dom kommer att trivas i sitt nya hem.

Nej, nu ska jag fortsätta att se på barnläkarna.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar