onsdag 4 juli 2012

Nu får det vara nog

Har nu haft blödningar i 2 veckor och jag känner att jag börjar få blodbrist igen. Så imorgon är det jag som ska ringa till gyn, för nu tycker jag att det får vara nog. Att ha blödningar under en vecka det är inga probelm. Men nu  när jag passerat  två veckor så börjar det bli jobbigt. Jag tror till och med att min älskling börjar tycka att det är jobbigt. Ja, nu behöver vi inte gå in mera i detalj på den fronten ;)

Idag har det varit en otroligt seg dag på jobbet. Över lunchen och fran till 4 tiden så var det att göra i grillen, men efter det så var det precis som att kunderna var som bort blåsta. Men jag har fått gjort lite det ena och det andra. Har hjälpt till med att möblera om bland varorna ute i butiken. Så där försvann närmre 1,5 timme. Jag har försökt att fylla på för morgondagen, så att hon som jobbar i köket slipper det.

Nu sitter jag mätt och belåten i soffan och tittar på Tyst vittne. Eller rättare sagt jag försöker att titta på det. Har ju ena ögat på datorn.

Kram

2 kommentarer:

  1. Nej men gud så jobbigt tycker verkligen att du ska ringa. Jag har samma problem efter min spiral blödde i 2 veckor trotts att det är en hormon Alexander hade nog större problem än mig däremot haha. Men tycker att du ska ringa som sagt!

    SV: Men jag blir ju helt rörd ju oh så snäll du är hjärtat, blir så glad för dina kommentarer!! Massa kramar och ha en underbar dag i "soliga" skåne haha.

    SvaraRadera
  2. Vad har du för skydd? Jag har p-plåstret Evra och förrutom att jag blödde för några veckor sen var det över 6 månader sedan sist... Kanske något för dig? Man bytar plåster en gång i veckan och var fjärde vecka är man utan plåster och då ska man blöda, men jag hoppar över den veckan och tar nytt plåster istället.

    Jag blöder otroliga mängder och har hb rund 95-105 så BM tyckte det var bra alternativ att man hoppar över blödningsveckan.

    SvaraRadera